poniedziałek, 1 września 2008

Brak pieniędzy :(


Nie mam pracy i co za tym idzie pieniędzy na vinyle ;( Może to się niedługo zmieni, ponieważ jutro mam rozmowę kwalifikacyjną. Dopiero wczoraj zaczęłam uczyć się ustaw, które były wymagane więc czarno to wszystko widzę. Mądrość ludowa powiada jednak, że głupi i leń mają zawsze szczęście, więc mam nadzieje, że mi jednak dopisze :P
Wklejam dziś zdjęcie tizieu hunter z serii dunny french. To jedno z moich ulubionych :D Fajnie wygląda.
A co do nieszczęsnego munny DIY to, no cóż, zaczęłam malować plastikowy model hummera w skali 1:35 i przerwałam prace nad customem. Zrobiłabym mu zdjęcie, ale w sumie nic konkretnego przy nim nie zrobiłam więc nie będę się wygłupiać :P Co do hummera, to przeraża mnie ogrom pracy nad nim. Siedziałam cały dzień cieniując części podwozia a i tak jeszcze tego nie skończyłam o_O

Brak komentarzy: